Subject: Järelepärimine AdvS § 41 lg 1 p 2 ja 4 alusel
From: "Enno Heringson" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Terje Kuus" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 15:53:15 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Riigi Tugiteenuste Keskus

Lõkke 4, 10122 Tallinn

Advokaadibüroo Heringson GLO kliendiks on Mittetulundusühing Peipsi Ääre 
Selts, kelle volitusel (lisatud) edastame Teile lisatud järelepärimise. 
Advokatuuriseaduse § 41 lg 1 p 2 ja 4 kohaselt on vandeadvokaat pädev koguma 
tõendeid, samuti saama riigi- ja kohaliku omavalitsuse asutusest 
õigusteenuse osutamiseks vajalikke andmeid, tutvuma dokumentidega ning saama 
neist ärakirju ja väljavõtteid, kui andmete ja dokumentide saamine ei ole 
advokaadile seadusega keelatud.

Palume osundatud dokumendid või nende maht arvestades pigem link nende 
allalaadimiseks saata e-postiaadressile [email-masked] esimesel 
võimalusel, kuid mitte kuid mitte hiljem kui viie tööpäeva jooksul.

Austusega

Enno Heringson
vandeadvokaat, partner│attorney at law, partner

GSM: (+372) 56 495 842

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Advokaadibüroo Heringson GLO OÜ│ Järvevana tee 9, 11314 TALLINN, 
Eesti/Estonia, Tel: (+372) 6 108 108

 <http://www.heringson.ee/> www.heringson.ee

Käesolev e-kiri ja lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni 
ning on mõeldud kasutamiseks ainult nimetatud adressaadile. Juhul kui Te ei 
ole selle e-kirja adressaat, on käesoleva e-kirja sisuga tutvumine, 
kasutamine, avaldamine ja levitamine keelatud. Palume Teil viivitamatult 
võtta ühendust e-kirja saatjaga ning kustutada saadud e-kiri sh lisatud 
failid.